Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a www.gombidekor.hu / Xu Yi Lili egyéni vállalkozó (Székhelye: 3526 Miskolc, Arany János tér 1. fsz.2/2., adószáma: 66934060-1-25, nyilvántartási száma: 41136901, elérhetőségek: dekor@gombidekor.hu, továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.gombidekor.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Gömbi Dekor) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Gömbi Dekor online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

1.2. A Gömbi Dekor oldalán történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Gömbi Dekor szolgáltatásait bármely magánszemély jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen leadja megrendelését. A megrendelés leadásával az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség az 1.6. pontban rögzített elérhetőségeken. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen.

A Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a rendeléseinek több mint 40 %-át módosítja, illetve lemondja, ebben az esetben Szolgáltató jogosult Ügyfél megrendelését azonnali hatállyal törölni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadását követően amennyiben az átutalási megbízást teljesítette Szolgáltató felé, az átutalás visszaigazolása után Szolgáltató megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Szolgáltatónak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra.

Szolgáltató jogosult azon vásárlók megrendelését is azonnali hatállyal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták.

1.5. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre, amely a megrendelés kifizetésének visszaigazolásáról szól. A visszaigazolt megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

1.6. Ügyfélszolgálat:

Internetcím: www.gombidekor.hu

E-mail: dekor@gombidekor.hu

1.7. A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Név: Vercel Inc.
Internetcím: www. vecel.com

Megrendelés leadása

2.1. A történő megrendelés kizárólag a Gömbi Dekor által üzemeltetett www.gombidekor.hu oldalon a megrendelési adatlapon szereplő adatok leadásával adható le. A megrendelés során az adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím és telefonszám megadása, továbbá néhány – a megrendelések teljesítéséhez szükséges – adat kitöltése szükséges.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a dekor@gombidekor.hu e-mail címen történő kapcsolatfelvétel során van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására is ezen az e-mail címen van lehetőség abban az esetben, ha a megrendelés a Szolgáltató még nem kezdte meg.

Megrendelés

3.1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó fizetendő összeg, amely nem tartalmaz ÁFA-t. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költséget.

3.2. A Weboldalakról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.4. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.5. Az Ügyfél a „Megrendelés küldése” gombra kattintva, vagyis a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Az Ügyfél a „Megrendelés küldése” gombra kattintva, vagyis a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy ezáltal részére fizetési kötelezettsége keletkezik.

3.7. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A visszaigazolással létrejött szerződést a Szolgáltató nem iktatja, ezért a szerződés utóbb nem válik hozzáférhetővé.

Szállítási és fizetési feltételek

4.1. Fizetési módok

A webshopban jelenleg csak közvetlen banki átutalásos fizetési módra van lehetőség.

Banki előre utalással történő teljesítés: amennyiben rendelését visszaigazoltuk, a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és az egyedi rendelési azonosítóját, amelyre hivatkozni kell az átutalás közlemény rovatában. Amint az átutalt összeg jóváíródik bankszámlánkon, ezt követően a megrendelés kifizetésről visszaigazoló e-mail érkezik 1 munkanapon belül. A rendelésének feldolgozását csak ezt követően indítjuk el.

Bankszámlaszámunk a visszaigazoló e-mailben érkezik meg a megrendelés leadásával egyidejűleg.

Banki átutalással történő fizetés esetén a pénzügyi művelet feldolgozó cége:
Bank neve: K&H Bank Zrt.
Bank címe: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Cégjegyzékszám: 01 10 041043
Adószám: 10195664-4-44

4.2. Szállítási mód

A Szolgáltató hivatalos szállítópartnere a Foxpost Kft.

4.3. Kézbesítési/szállítási idő

A banki átutalást követően a megrendelést legfeljebb 8 napon belül elkészítjük és átadjuk a futárszolgálat számára.

4.4. Szállítás díja

A magyarországi szállítási díj, Magyarország területén elhelyezkedő Foxpost csomagautomatába minden megrendelésre egységesen bruttó 1090 Ft. Határon túli rendelésekkel kapcsolatban a Szolgáltató a dekor@gombidekor.hu címen tud további segítséget nyújtani.

4.5. Visszaküldés díja

A visszaküldés díja az Ügyfelet terheli, a visszárut önköltségen Foxpost automatába tudja visszajuttatni a Szolgáltató által választott alábbi automatába:

Miskolc Pláza
Miskolc
3525 Miskolc, Szentpáli utca 2-6.

A visszaküldéssel kapcsolatban az Ügyfél a Szolgáltatót minden esetben előzetesen köteles értesíteni elektronikus úton (e-mail üzenetben). Amennyiben ez a feltétel nem teljesül és a Szolgáltató rajta kívülálló okok miatt nem kapja meg a visszajuttatott csomagot, jogában áll a visszaküldés kompenzációját megtagadni.

Elállás joga, módja, következményei

5.1. FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek, több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

5.2. Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetei között az alábbiakat:

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

5.3. A Szolgáltató felhívja a figyelmét továbbá arra, hogy a fogyasztóvédelmi jogszabály alapján Ön az elállási jog érvényesítésére nyitva álló 14 napos időtartam alatt csak olyan mértékig használhatja a terméket, amely a termék jellegének és tulajdonságainak megállapításához (a továbbiakban: megtekintés) szükséges.

Amennyiben a terméket a megtekintés mértékét meghaladó használt állapotban, illetve sérülten vagy hiányosan küldi vissza, Ön az értékcsökkenésért helytállni tartozik és a Szolgáltató nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni.

Visszaküldés

6.1. Visszaküldési feltételek

A termékek az eredeti csomagolásában, sérülésmentesen küldhető vissza minden mellékelt kiegészítőjével együtt.

Kérjük figyelembe venni, hogy amennyiben a visszaküldött termék nem felel meg a visszaküldési feltételeknek, a termék vételára nem kerül visszatérítésre. Amennyiben a vásárolt termék már megrongálódott vagy bármely más okból tovább értékesítésre alkalmatlanná vált, úgy a Szolgáltatónak jogában áll a visszatérítést megtagadni.

6.2. A visszaküldés menete:

Kérjük minden esetben előzetesen jelezze munkatársainknak visszaküldési szándékát.

Cím: dekor@gombidekor.hu

Tárgy: Visszaküldés és megrendelési azonosító

Az üzenetben kérjük írja meg nevét, rendelési számát, a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, valamint fejtse ki a visszaküldés okát.

Munkatársaink (amennyiben csomagja megfelel a visszaküldési felételeknek) legkésőbb 5 munkanapon belül visszautalják a visszáru értékét az Ön által (korábban fizetéskor használt) bankszámlaszámra.

Jótállás

7.1. Jótállás

A honlapon keresztül megvásárolt termékekért Xu Yi Lili egyéni vállalkozó a megrendeléskor hatályos Polgári Törvénykönyv, illetve az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásra vonatkozó 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet szabályainak megfelelően vállal szavatosságot, illetve jótállást. Xu Yi Lili egyéni vállalkozó által jogszabályi kötelezettség nélkül, önként vállalt jótállásról a www.gombidekor.hu oldalán az adott termék információs oldalán, illetve külön kérés esetében a jótállási jegy kiállításával legkésőbb a megrendelt termék átadásakor tájékoztatja a megrendelőt.

Panaszkezelés

Az Ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az 1.7. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

  1. Szóbeli panasz

Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyja az Ügyfél által. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:

  • a) az Ügyfél neve;
  • b) az Ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe;
  • c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja
  • d) az Ügyfél panaszának részletes leírása
  • e) az Ügyfél által vásárolt termék cikkszáma vagy egyéb termék beazonosításra alkalmas azonosító
  • g) a jegyzőkönyvet felvevő személy és az Ügyfél aláírása (utóbbi formai elem személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt);
  1. Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.

A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.

A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

  1. Panasznyilvántartás

A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:

Ügyfél neve
Ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe
Ügyfél telefonszáma

Értesítés módja

Panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma

Panasz leírása, oka

Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye

A panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata

A panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.

Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.

A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.

  1. Jogorvoslat

Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:

Miskolc - Fogyasztóvédelem Ügyfélszolgálat: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető. (Illetékesség: az a hatóság jár el, amelynek illetékességi területén: az ügy tárgyát képező tevékenységet gyakorolják vagy gyakorolni kívánják, vagy a jogellenes magatartást elkövették.)

Cím: 3527 Miskolc, József Attila u. 20.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki, a Békéltető testületi ülésen a részvétel nem kötelező az írásbeli, az egyezségi ajánlatot tartalmazó irat elküldése esetén.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. A kérelemnek tartalmaznia kell

a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

a testület döntésére irányuló indítványt,

a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el.

Az Ügyfél jogosult a megrendeléssel kapcsolatos panaszát az ún. online vitarendezési platformon is bejelenteni. Az online vitarendezési platform [European Online Dispute Resolution (ODR) Platform] elérhetősége

Egyebek

9.1. A Szolgáltató által üzemeltetett www.gombidekor.hu webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalakon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

9.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalakra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

9.3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A Szolgáltató, mint adatkezelő a következő cégeknek adja tovább az adatokat adatfeldolgozás céljából:

Foxpost Kft. futárszolgáltató részére, mely társaságok a megrendelt áruk kiszállítása körében működik együtt a szolgáltatóval.

Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként / közreműködőjeként (9.3 as pontban felsorolt logisztikai partnereink) jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

9.4. Ügyfél a megrendelés leadásával az adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

9.5. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalakon való megjelenést követő 8. napon lép hatályba és a hatályba lépését követően adott ügyfél-megrendelések alapján létrejött jogviszonyokban alkalmazandó.

9.6. Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.

9.7. Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait az Ügyfél a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c) felé teheti meg.

Hatályban: 2024.11.20-tól visszavonásig.